Zdravé referenece
Příběhy, které pomáháme skrze naše klienty tvořit jsou pro nás vždy srdeční záležitostí. Je pro nás důležité, abychom si s našimi klienty vždy rozuměli a před začátkem spolupráce si ověřili, že si navzájem opravdu sedneme. Pak totiž vznikají skvělé základy pro zdravé značky a jejich výjimečné příběhy. Reference od naších klientů přiblíží, jak spolupráce se Zdravými značkami probíhá.
Pivovar Primátor
Společně jsme vytvořili:
-
Definice a příběh značky
-
Claim "Otevíráme cestu chuti"
-
Komunikační strategie uvnitř firmy
-
Strategie komunikace se zákazníky
„Oceňuji Adrienu jako velmi konstruktivního partnera jak pro kreativu, tak i celkový brandbuilding. Vyhovuje mi pružnost, spole-hlivost a upřímná zpětná vazba.“
Petr Kaluža, ředitel pivovaru
Kroužky.cz
Společně jsme vytvořili:
-
Definice a příběh značky
-
Konzultace při tvorbě nového webu
-
Některé texty na web
-
Propojení s novou přidruženou značkou
-
Strategie komunikace a prezentace
„S Adrienou jsem se poprvé setkala na všeobecném školení o brandu, jeho tvorbě, a to pro sektor neziskovek. Již ze školení jsem svému šefovi psala sms : „tuhle paní fakt potřebujeme“. A tak se i stalo. Od ledna 2023 se rozjela se spolupráce KROUŽKY x Adriena a trvá dodnes. Prošli jsem si úvodními fázemi stanovení archetypu, motivací zaměstnanců, pochopením procesů a řekli jsem si, co náš v KROUŽKÁCH všechno čeká. Jak říká Adriena: „práce, práce, práce“Baví mě, že Adriena ke všemu přistupovala s tím pravým nadšením a selským rozumem. Nikdo z nás ve firmě není brenďák, ani markeťák s titulem. Ale pochopili jsme se a naladili na tu stejnou vlnu. Takže moc díky za prezentace, skvělé příklady ze života a velký přehled o co v tom brandu opravdu jde a co brand jako takový je. Už se těším na naše další posuny a se spoluprací rozhodně nekončíme.“
Radka Dobiášová, marketingová specialistka Koružky.cz
Trystom
Společně jsme vytvořili:
-
Definice značky
-
Strategie interní komunikace
-
Strategie propisování značky dovnitř firmy
-
Strategie komunikace a prezentace
„Adri se přidala k projektu brand positioningu společnosti Trystom jako externí konzultant, kdy svým osobitým
a poutavým způsobem výrazně napomohla úspěšné realizaci tohoto projektu. Její zkušenosti, zdravý selský rozum
a alternatívní přístup k vnímání brandu nám otevřel nové možnosti pohledu na tuto oblast.
Adri má schopnost stimulovat tým k tvůrčí aktivitě, kdy svým spontánním a neotřelým projevem rozvířila zájem o tuto oblast i u technických profesí v managementu společnosti, kterým je tato problematika mnohdy poněkud vzdálená.“
Roman Švarcová, marketingová a HR ředitelka Trystom
Péče o duševní zdraví (PDZ)
Společně jsme vytvořili:
-
Definice značky
-
Strategie interní komunikace
-
Strategie propisování značky dovnitř firmy
-
Strategie komunikace a prezentace
-
Tvorba nového názvu značky
„Adri je živel a taková je i spolupráce s ní. Přináší plno energie a hlavně znalostí, dokáže nás vždycky nasměrovat. Ceníme si toho, že nepřichází s řešením, ale umí nás k němu vždycky dovést. Současně vysvětluje a vysvětluje, dokud si vše nesedne. Doporučujeme na 100 %.“
Magdaléna Plivová, manažerka PR Péče o duševní zdraví
Bonafa
Společně jsme vytvořili:
-
Definice značky
-
Strategie komunikace a prezentace značky
-
Dlouhodobá tvorba novine na web
„Ze začátku jsem na všechny tyhle „brandy“ koukal skrz prsty, ale s Adrienou jsem pochopil, že to má smysl. Takže ji doporučuji jako skvělou brandařku, která vytvořila pro Bonafu silnou a důvěryhodnou značku postavenou na opravdové kvalitě a férovosti. Díky jejímu preciznímu přístupu nyní Bonafa komunikuje jasně, cíleně a působí jako spolehlivý partner na trhu. Její práce přinesla značce autenticitu a pozitivní ohlasy od zákazníků.“
Ing. Pavel Zácha, jednatel a společník firmy Bonafa
Místní akční skupina Hlinecko
Společně jsme vytvořili:
-
Definice značky
-
Koncept komunikace akce Týden poznání
-
Tvorba textů k akci Týden poznání
„Naše organizace MAS Hlinecko došla po 12 letech existence do stavu, kdy jsme se začali zamýšlet, co dál. Mnoho projektů, odlišná témata a různorodí klienti a v organizaci začala klesat efektivita, narůstat chybovost a nespokojenost pracovníků. Pro nalezení naší nové identity a budoucího směru jsme se rozhodli oslovit specialistku a odbornici na budování značky – Adrienu Růžičkovou. Ta nás úspěšně provedla několika workshopy plných nejen teorie, ale hlavně praxe a bohatých diskusí, kde jsme hledali naše nové poslání, vizi a hodnoty. To vše se podařilo. Díky naší přímé participaci na celém procesu jsme se snadno ztotožnili s výsledkem, a ten se snažíme nyní naplňovat.
Tím ale nekončíme a vnímáme to jako odrazový můstek pro náš další rozvoj a budování značky. Pevně doufáme, že to bude opět ve spolupráci s Adrienou, protože vítězná sestava se nemění:).“
Mgr. Jan Holeček, Vedoucí manažer MAS Hlinecko