Zdravý příběh
Jak souvisí značky a ulita? Tak pozor, tohle není jen tak nějaká ulita, je to totiž zhmotnění dokonalosti a odráží tzv. Fibonacciho posloupnost. Ta je matematickým vyjádřením krásy. Propojuje něco velmi abstraktního, emočně silného a osobního se světem čísel, výkonu a měřitelnosti. Stejně jako naše pojetí definice, příběhu a strategie značky, které společně zachycují srdce a duši firmy do hmatatelné podoby. Vědomě pomáháme zdravě růst a vyvýjet se firmám, které chtějí být nejen úspěšné, ale i opravdu zdravé, inspirativní a v rovnováze pro své zákazníky nebo klienty i zaměstnance.
Zdravá mise, vize
a hodnoty
Naše základní stavební kameny a pilíře pro zdraví vaší značky,
o které se můžete při spolupráci
s námi opřít.
Ve Zdravých značkách pomáháme všem, kteří chtějí od své zančky víc, než jen to, aby prosperovala, nebo existovala bez hlubšího smyslu a důvodu.
Zdravá mise (poslání)
Tvoříme s našimi klienty zdravé značky, které prosperují
a zároveň zlepšují život svým zákazníkům, zaměstnancům
i lidem okolo sebe.
Zdravá vize
Naši klienti vždy vědí kdo jsou, kam a jak směřují a co jsou jejich další kroky k tomu, aby jejich značka byla zdravá a žila svůj maximální potenciál.
Zdravé hodnoty
Tvořivost
Sny našich klientů jim pomáháme přetvážet v jejich jedinečnou realitu.
Opravdovost
Myšlenky, slova i skutky našich klientů jsou vždy
v souladu, stejně tak i naše.
Zdraví
Přinášíme klientům uvědomění, sílu i schopnosti tvořit skrze své produkty nebo služby a činy svět svůj i ostatních lepším místem.
Adriena Růžičková
zakladatelka Zdravých značek
Jsem brand konzultantka. Pracovala jsem jako specialistka na online marketing
v digitální agentuře. To mi ale přišlo málo, chyběl mi článek mezi klientem, jeho potřebami a pak realitou, kterou jsem tvořila. A tak jsem zjišťovala, co mi chybí. A byla to definice značky a vědomá a smysluplná práce s příběhem a následně strategií, skrze jejíž části a naplnění můžeme značku i její příběh vyprávět.
Mám tak zkušenosti nejen s definicí značek, tvořením příběhů a strategií, ale také s činností marketingových specialistů i všech, kteří s budováním značky souvisí. Absolvovala jsem stovky brandových jednání, kde jsem klienty poznala do morku kostí, propojovali jsme jejich produkty a služby s definicí toho kdo jsou a jaký je jejich opravdový příběh. Každá značka, se kterou jsem pracovala, je pro mě osobní záležitostí a vždy je to pro mě důležitý i rezonující naladění s mými klienty. Zkrátka nědělám s těmi, se kterými si nesedneme, buď já jim, nebo oni mě, taková spolupráce nepřínáší totiž prospěch nikomu.
O značky v mé péči mám starost a s nadšením s nimi sdílím všechny radosti
a úspěchy. Vždy naplňuji očekávání, která si spolu na začátku domluvíme, ať všichni ví, co získají a co od konzultací i všech ostatních činností čekat.