

Zdravý příběh
Jak souvisí značky a ulita? Tak pozor, tohle není jen tak nějaká ulita, odráží totiž Fibonacciho posloupnost. Ta je matematickým vyjádřením krásy. Propojuje něco velmi abstraktního, emočně silného a osobního se světem čísel, výkonu a měřitelnosti. Stejně jako definice, příběh a strategie značky společně zachycují srdce a duši firmy do hmatatelné podoby a pomáhají zdravě růst a vyvýjet se firmám, které chtějí být nejen úspěšné ale i zdravé, krásné a v rovnováze.
Adriena Růžičková
brand konzultantka Zdravých značek

Jsem brand konzultantka. Posledních 5 let jsem pracovala v agentuře. Nejdříve jako specialistka na online marketing. To mi ale přišlo málo, chyběl mi článek mezi klientem, jeho potřebami a pak realitou, kterou jsem tvořila. A tak jsem zjišťovala, co mi chybí. A byla to definice značky a vědomá a smysluplná práce s příběhem a následně strategií, skrze jejíž části a naplnění můžeme značku i její příběh vyprávět.
Mám tak zkušenosti nejen s definicí značek, tvořením příběhů a strategií, ale také s činností marketingových specialistů i všech, kteří s budováním značky souvisí. Absolvovala jsem stovky brandových jednání, kde jsem klienty poznala do morku kostí, propojovali jsme jeich produkty a služby s pojmenováváním částí brandu i jejich unikátního příběhu. Každá značka, se kterou jsem pracovala, je pro mě osobní záležitostí a vždy je to pro mě důležitý vztah. O značky v mé péči mám starost a s nadšením s nimi sdílím všechny radosti a úspěchy. Vždy naplňuji očekávání, která si spolu na začátku domluvíme, ať všichni ví, co získají a co od konzultací i všech ostatních činností čekat.