top of page
Abstract Paint
Zdravé značky 500 PNG Průhledné.png

Zdravý příběh

Jak souvisí značky a ulita? Tak pozor, tohle není jen tak nějaká ulita, je to totiž zhmotnění dokonalosti a odráží zlatý řez v přírodě. Tedy to jejpřirozenější a zároveň nejkrásnější v přírodě. Zároveň se dá číselně vyjádřit Fibonacciho posloupností, stává se tak hodtovým i vizuálním vyjádřením opravdové krásy a zdraví. Propojuje něco velmi abstraktního, emočně silného a přirozeného se světem čísel, výkonu a měřitelnosti. Stejně jako naše pojetí definice, příběhu a strategie značky, které společně zachycují srdce a duši firmy do hmatatelné podoby. Vědomě pomáháme zdravě  růst a vyvíjet se firmám, které chtějí být nejen úspěšné, ale i opravdu zdravé, inspirativní a v rovnováze pro své zákazníky, klienty i zaměstnance. 

Zdravá mise, vize
a hodnoty

Naše základní stavební kameny a pilíře pro zdraví vaší značky,
o které se můžete při spolupráci
s námi opřít. 

Ve Zdravých značkách pomáháme všem, kteří chtějí od své zančky víc, než jen to, aby prosperovala, nebo existovala bez hlubšího smyslu a důvodu. 

 

Zdravá mise (poslání)​

Tvoříme s našimi klienty zdravé značky, které prosperují

a zároveň zlepšují život svým zákazníkům, zaměstnancům

i lidem okolo sebe.  

Zdravá vize

Naši klienti vždy vědí kdo jsou, kam a jak směřují a co jsou jejich další kroky k tomu, aby jejich značka byla zdravá a žila svůj maximální potenciál. 

Zdravé hodnoty

Naše hodnoty nás i ostatní značky tvoří zdravými, odolnými, prosperujícími a žijícími svůj maximální potenciál.  

Tvořivost

S našími klienty tvoříme realitu,  která dělá jejich i okolní svět krásnějším, zdravějším a lepším místem. 

Opravdovost

Myšlenky, slova i skutky našich klientů jsou vždy

v souladu, stejně tak i naše.  

Síla

Přinášíme klientům uvědomění,  sílu i schopnosti tvořit skrze své produkty nebo služby a činy svět svůj i ostatních lepším místem společensky, ekonomicky i lidsky.

Adriena Růžičková 
zakladatelka Zdravých značek 

Jsem brand konzultantka. Pracovala jsem jako specialistka na online marketing

v digitální agentuře. To mi ale přišlo málo, chyběl mi článek mezi klientem, jeho potřebami a pak realitou, kterou jsem tvořila. A tak jsem zjišťovala, co mi chybí. A byla to definice značky a vědomá a smysluplná práce s příběhem a následně strategií, skrze jejíž části a naplnění můžeme značku i její příběh vyprávět.

Mám tak zkušenosti nejen s definicí značek, tvořením příběhů a strategií, ale také s činností marketingových specialistů i všech, kteří s budováním značky souvisí. Absolvovala jsem stovky brandových jednání, kde jsem klienty poznala do morku kostí, propojovali jsme jejich produkty a služby s definicí toho, kdo jsou a jaký je jejich opravdový příběh. Každá značka, se kterou jsem pracovala, je pro mě osobní záležitostí a vždy je to pro mě důležitý i rezonující naladění           s mými klienty. Zkrátka nědělám s těmi, se kterými si nesedneme, buď já jim, nebo oni mě, taková spolupráce nepřínáší totiž prospěch nikomu.

 

O značky v mé péči mám starost a s nadšením s nimi sdílím všechny radosti

a úspěchy. Vždy naplňuji očekávání, která si spolu na začátku domluvíme, ať všichni ví, co získají a co od konzultací i všech ostatních činností čekat. 

Pokud o mně chcete vědět cokoliv dalšího, raději mi napište, zavolejme si, nebo pojďme na kafe. Stejně tu nenapíšu vše, co by vás zajímalo, a proces definice
i pracování se značkou je natolik intimní, že si zaslouží hlubší komunikaci.
Jsem tu pro vás. 

Děkuji za upřímnost. Ozvu se co nejdříve.

bottom of page