top of page
Abstract Paint
Zdravé značky 500 PNG Průhledné.png

Zdravý příběh

Jak souvisí značky a ulita? Tak pozor, tohle není jen tak nějaká ulita, je to totiž zhmotnění dokonalosti a odráží tzv. Fibonacciho posloupnost. Ta je matematickým vyjádřením krásy. Propojuje něco velmi abstraktního, emočně silného a osobního se světem čísel, výkonu a měřitelnosti. Stejně jako naše pojetí definice, příběhu a strategie značky, které společně zachycují srdce a duši firmy do hmatatelné podoby. Vědomě pomáháme zdravě  růst a vyvýjet se firmám, které chtějí být nejen úspěšné, ale i opravdu zdravé, inspirativní a v rovnováze pro své zákazníky nebo klienty i zaměstnance. 

Zdravá mise, vize
a hodnoty

Naše základní stavební kameny a pilíře pro zdraví vaší značky,
o které se můžete při spolupráci
s námi opřít. 

Ve Zdravých značkách pomáháme všem, kteří chtějí od své zančky víc, než jen to, aby prosperovala, nebo existovala bez hlubšího smyslu a důvodu. 

 

Zdravá mise (poslání)​

Tvoříme s našimi klienty zdravé značky, které prosperují

a zároveň zlepšují život svým zákazníkům, zaměstnancům

i lidem okolo sebe.  

Zdravá vize

Naši klienti vždy vědí kdo jsou, kam a jak směřují a co jsou jejich další kroky k tomu, aby jejich značka byla zdravá a žila svůj maximální potenciál. 

Zdravé hodnoty

Tvořivost

Sny našich klientů jim pomáháme přetvážet v jejich jedinečnou realitu. 

Opravdovost

Myšlenky, slova i skutky našich klientů jsou vždy

v souladu, stejně tak i naše.  

Zdraví

Přinášíme klientům uvědomění,  sílu i schopnosti tvořit skrze své produkty nebo služby a činy svět svůj i ostatních lepším místem. 

Adriena Růžičková 
zakladatelka Zdravých značek 

Jsem brand konzultantka. Pracovala jsem jako specialistka na online marketing

v digitální agentuře. To mi ale přišlo málo, chyběl mi článek mezi klientem, jeho potřebami a pak realitou, kterou jsem tvořila. A tak jsem zjišťovala, co mi chybí. A byla to definice značky a vědomá a smysluplná práce s příběhem a následně strategií, skrze jejíž části a naplnění můžeme značku i její příběh vyprávět.

Mám tak zkušenosti nejen s definicí značek, tvořením příběhů a strategií, ale také s činností marketingových specialistů i všech, kteří s budováním značky souvisí. Absolvovala jsem stovky brandových jednání, kde jsem klienty poznala do morku kostí, propojovali jsme jejich produkty a služby s definicí toho kdo jsou a jaký je jejich opravdový příběh. Každá značka, se kterou jsem pracovala, je pro mě osobní záležitostí a vždy je to pro mě důležitý i rezonující naladění           s mými klienty. Zkrátka nědělám s těmi, se kterými si nesedneme, buď já jim, nebo oni mě, taková spolupráce nepřínáší totiž prospěch nikomu.

 

O značky v mé péči mám starost a s nadšením s nimi sdílím všechny radosti

a úspěchy. Vždy naplňuji očekávání, která si spolu na začátku domluvíme, ať všichni ví, co získají a co od konzultací i všech ostatních činností čekat. 

Pokud o mně chcete vědět cokoliv dalšího, raději mi napište, zavolejme si, nebo pojďme na kafe. Objednat se můžete také na konzultaci ZDARMA ve Zdravé nabídce. Stejně tu nenapíšu vše, co by vás zajímalo, a proces definice
i pracování se značkou je natolik intimní, že si zaslouží hlubší komunikaci.
Jsem tu pro vás. 

Děkuji za upřímnost. Ozvu se co nejdříve.

bottom of page