Definice značky
Zjistíme, co vaši značku tvoří, jaké má hodnoty, co nabízí svým zákazníkům, jaký má charakter a čím se odlišuje od své konkurence. Díky tomu můžete vykročit na svoji unikátní cestu ke svým zákazníkům i zaměstnancům.
Vaše značka je průnikem toho, kdo opravdu jste a jak tím působíte na lidi. Správně definovaná značka obsahuje výkonnostní i emoční složku firmy, dostává je do harmonie, a díky tomu je vždy nedílnou součástí všech rozhodnutí ve vaší firmě.
Definice vaší značky je odrazovým můstkem pro vaši firmu. Pokud nevíte, jakým směrem a proč se chcete vydat, nemůžete dělat ta správná rozhodnutí pro růst a rozvoj vaší firmy a budování povědomí o vaší značce. Definice značky je pak skvělým a bezpečným základem pro to, abyste tento směr dlouhodobě udrželi, a přitom dokázali navazovat a posilovat vztahy s vašimi zákazníky.
Ovšem samotná definice značky nestačí. Je důležité všechny její části propojit s vašimi cíli, plány, marketingem, komunikací, produkty i službami. K tomu skvěle a nenásilně slouží příběh značky a strategie budování značky.